CASTROL MAGNATEC PROTECȚIE NON-STOP DE LA FIECARE PORNIRE

CASTROL MAGNATEC PROTECȚIE NON-STOP DE LA FIECARE PORNIRE

Multiplele specificații OEM și ale industriei, diferitele vâscozități și numeroasele tipuri de motoare vă pot complica viața în momentul alegerii uleiul potrivit pentru motorul potrivit. Versatilitatea Castrol MAGNATEC vă poate ajuta.

Milioane de mașini în România precum CITROEN, FIAT, FORD, HYUNDAI, OPEL, PEUGEOT ȘI TOYOTA pot face schimbul de ulei folosind Castrol MAGNATEC, facilitând gestionarea stocurilor și oferind mai multor clienți o protecție mai bună a motorului.+*

PROTEJAȚI VALOAREA MAȘINILOR CLIENȚILOR DVS. ȘI OFERIȚI PROTECȚIE NON-STOP DE LA FIECARE PORNIRE.

REDUCEȚI UZURA MOTORULUI CU 50%1,2

Versatilitatea Castrol MAGNATEC înseamnă că puteți oferi o protecție mai bună împotriva uzurii motorului* pentru milioane de mașini CITROEN, FIAT, FORD, HYUNDAI, OPEL, PEUGEOT ȘI TOYOTA în România, având în stoc doar 4 produse.

CASTROL MAGNATEC – DEZVOLTAT PENTRU CONDIȚIILE MODERNE DE TRAFIC

Ambuteiajele din mediul urban devin din ce în ce mai lungi și mai dificile – pentru șoferi, pentru motoarele acestora și pentru uleiul de motor.
Încetinirea, perioadele de ralanti și accelerarea constante cresc uzura motorului la nivel microscopic, cu fragmentele metalice uzate de pe suprafețele componentelor critice ale motorului transformându-se în particule dăunătoare. Castrol MAGNATEC vă ajută să protejați valoarea motoarelor clienților dvs.

PROTECȚIE NON-STOP DE LA FIECARE PORNIRE

Castrol MAGNATEC abordează această problemă oferind protecție patentată, concepută special pentru condițiile moderne de trafic. Moleculele sale unice revoluționare Dualock se lipesc de componentele esențiale ale motorului și între ele pentru a forma un strat suplimentar de protecție, care reduce în mod considerabil atât uzura provocată de încălzire1, cât și pe cea provocată de porniri-opriri cu 50%2.

CUM FUNCȚIONEAZĂ

  •  Aderă: Uleiul aderă ca un magnet la părțile vulnerabile ale motorului.  ​
  •  Blochează: Molecula unică Dualock se blochează împreună cu cealaltă moleculă conținută de MAGNATEC pentru a forma un strat suplimentar de protecție.
  •  Protejează: Aceasta oferă o protecție cu 50% mai mare împotriva încălzirii1 și a uzurii motorului la repornire2.

CASTROL MAGNATEC HYBRID PROTECȚIE HIBRIDĂ NON-STOP DE LA FIECARE PORNIRE

Autovehiculele hibride sunt diferite. Motorul cu combustie funcționează intermitent, trecând la modul electric la viteze mici pentru a propulsa autovehiculul. În cadrul conducerii tipice în mediul urban, motorul cu combustie poate fi folosit doar pentru perioade scurte de timp înainte de a comuta la modul electric, așa că funcționează adesea la temperaturi mai scăzute decât unul non-hibrid.

Unele motoare hibride se pot opri, trece la modul electric și reporni de mult mai multe ori pe durata lor de viață decât un model non-hibrid.
Aceste temperaturi mai scăzute și multe alte momente de repornire creează mai multă contaminare, deoarece fără căldura suplimentară de la motor, apa și alți contaminanți rămân în ulei.  Toate aceste provocări cu care se confruntă modelele hibrid reduc capacitatea uleiului de a proteja împotriva uzurii motorului.

Castrol MAGNATEC Hybrid ajută la protecția împotriva problemelor specifice care supun motoarele hibrid la dificultăți. Tehnologia sa unică cu molecule Dualock ADERĂ ca un magnet și se BLOCHEAZĂ împreună, formând un strat suplimentar de PROTECȚIE, oferind o protecție cu 50% mai mare împotriva temperaturii scăzute1 și a uzurii motorului la repornire2.

Castrol MAGNATEC Hybrid respectă HYSPEC – noul standard Castrol pentru performanță hibridă3.

*Protecție mai bună la uzura motorului în comparație cu standardele din industrie (limita de uzură API SN pe Secvența IVA și limitele de uzură ACEA CEC OM646LA) +Sursă parc auto: Analiză de piață Olyslager 2022

1 Testat comparativ cu limita de uzură American Petroleum Institute (Institutul American al Petrolului, API) SN pe Secvența IVA.

2 Testat comparativ cu limitele de uzură CEC OM646LA ACEA.

3 În ceea ce privește domeniul critic de impurități/contaminanți, intermitență a motorului și eficiență a sistemului.