În luna Octombrie a avut loc primul training dedicat service-urilor NexusAuto din România, cu tema „Managementul activității unui service auto”.
Partenerii Nexus din toate colțurile țării au sosit la Târgu Mureș, unde am petrecut două zile intense, pline de informații relevante și prețioase pentru orice companie din domeniul automotive. Nu am învățat cum să supraviețuim în piață, ci cum să excelăm în acest sector, care a devenit tot mai greu de susținut în România zilelor noastre.
Am dezbătut situația mediului de afaceri din România și din sectorul auto, și am discutat despre câteva instrumente eficiente care trebuie folosite pentru a conduce un business de succes: planul de afaceri și fluxul activității de service. Pentru a le pune în practică trebuie să știm cum să ne organizăm personalul și mai apoi cum să îi evaluăm, subiecte care au fost prezentate și ele.
La aceste evenimente urmărim și construirea relațiilor și a unei comunități, din care fac parte companii din același sector, care nu se văd ca și competitor, ci sunt deschiși să își împărtășească experiența, problemele și situațiile cu care ei se confruntă în activitatea zilnică. Din conceptul Nexus Auto, fac parte companii cu peste 20 de ani de experiență în domeniul service auto, iar alții tineri, cu o experiență de doar câteva luni, dornici să învețe. Deși invitații noștri erau așteptați acasă, iar problemele de la service nu au dispărut pentru aceste 2 zile… au interacționat și nu s-au grăbit să plece acasă.
Abia așteptăm următorul training, în care vom aborda teme tehnice, relevante pentru service-urile auto. Desigur, nu uităm nici de celelalte teme: resurse umane, marketing și management financiar.