Service-ul tău mai vizibil, mai influent

Anul 2018 consemnează cel mai mare volum de vânzări înregistrat în primul trimestru din ultimii 10 ani și jucătorii din piața auto se așteaptă ca anul acesta să fie al cincilea an consecutiv de creștere de la declanșarea crizei economice în 2009. (sursa wall-street.ro)

După primele 3 luni ale acestui an se înregistrează un trend ascendent cu aproape 36.000 de mașini noi vândute, mai mult cu 20% față de anul precedent.

Statistica de mai jos relevă faptul că parcul auto din România este în continuă creștere, atât cel de mașini noi prin programe precum Rabla și Prima mașină, cât și cele second hand.

 

Pentru service -urile auto asta este o veste bună, însemnând o creștere a pieței de la an la an.

Așadar, toate elementele și statisticile prezentate mai sus arată că deschiderea unui service auto este o afacere rentabilă și nu în ultimul rând de viitor.

Cu toate acestea, însă, există service-uri care nu activează și dintr-un număr de 10.680 de service-uri auto autorizate RAR doar 9.450 sunt active. (conform datelor inregistrate in 2014 de catre ASAR – Asociatia Specialistilor Auto din Romania)

De ce unele funcționează iar altele nu?

O modalitate prin care afacerea ta poate crește vizibil este afilierea la o rețea națională de service – uri independente. O astfel de rețea este NEXUS AUTO Romania (www.nexusauto.ro), parte a grupului internațional Nexus Auto International. NexusAuto este un concept de service la nivel global care include servicii complete, de la programe de pregătire tehnică, imagine personalizată, la suport online și programe de promovare și vânzări care răspund rapid și eficient obiectivelor de business ale unui service auto. O comunitate ca Nexus îți va transfera din know- how – ul ei în strategiile de management al afacerii și marketing integrat, precum și ajutor tehnic de specialitate.

Cum să-ți promovezi service-ul?

În primul rând trebuie să te asiguri că serviciile tale sunt la standarde înalte iar orice client care intră în service pleacă mulțumit.

Indicat ar fi să implementezi un sistem de feedback atât al clienților cât și al angajaților astfel ca în urma feedback-ului să poți stabili punctele forte și punctele slabe. Cu ajutorul unor întrebări bine formulate îți vei ușura munca în elaborarea strategiei de marketing și vei ști ce să promovezi și unde mai ai de lucrat.

De asemenea, e important să fii prezent cu business-ul tău pe canalele din social media. Crează o comunitate care să dorească să te urmărească și fii mereu acolo când ei au nevoie. Business-ul tău va avea parte de o creștere exponențială căci nicicând nu au circulat veștile mai repede ca în era internetului de mare viteză.

Un ultim sfat este să iți creezi o reputație iar aceasta să fie construită pe încredere și profesionalism. Dacă clientul tău este mulțumit cu siguranță va afla și familia lui și prietenii sau apropiații. Încearcă să vezi dincolo de prezent iar dacă lucrurile sunt făcute profesionist și ai grijă de clientul tău fii sigur că nu vei câștiga doar un singur client ci și pe toți apropiații acestuia.

Mai mult

Pentru a afla cum să cresti profitabilitatea service-ului tău te invităm să ne urmărești pe platforma companiei Materom precum și pe pagina de facebook www.facebook.com/nexusautoromania . În curând vom anunța calendarul cursurilor Nexus de management, resurse umane și marketing care vor avea loc în această toamnă.

Service-ul tău poate deveni mai influent cu NEXUS AUTO România!